środa, 13 maja 2015

Rozdział 7

Podjechałam pod dom i zauważyłam,że  światła się nie palą.Zaparkowałam auto w garażu, zabrałam rzeczy i poszłam w stronę budynku.Otworzyłam drzwi,zdjęłam buty, i poszłam na boso do pokoju wzięłam luźne ciuchy i gitarę, spięłam włosy w kucyka i zeszłam do ogrodu.Usiadłam na huśtawce, i zaczęłam grać w to co mnie nauczył Niall.


Zaczęłam śpiewać piosenkę chłopaków.What makes you beautiful.Gdy skończyłam usłyszałam oklaski.
-Łochocho-krzyknęli.
-Dziękuje-powiedziałam i się zaczerwieniłam..-Gdzie byliście ??
-Na próbie a później na obiedzie-mruknął Niall.
-Może byśmy zagrali w MAM TALENT ???-spytałam.
-Ekstra to my przygotujemy wszystko.-krzyknęli 
~1,5 godziny później~
Przebrałam się i zeszłam na dół wszyscy już siedzieli wzięłam trochę chrupek i usiadłam koło Nialla.
-To zaczynają chłopaki-powiedziałam.Na co oni zabuczeli-no dawać.Wyszli n aśrodek pokoju i zaczęli tańczyć i śpiewać.Mieliśmy niezły ubaw.

-Okey to my wytypujemy Perrie-powiedział Zayn.Blondynka wstała i zaczęła spiewać miała piękny głos.
-To ja wytypuję Ashley-mruknęła.Zdzira wstała  i poszła zaczęła tańczyć.Myślałam,że zaraz się poskiam ze śmiechu.Następna była Shop.Zatańczyła i poszła.A tera ja wstałam.
-Potrzebny mi będzie jeden chłopak-powiedziałam.
-Niall idź-mruknął Hazza.Wstał pokazałam mu kroki i Zaczęliśmy tańczyć.



4 komentarze:

  1. Wow, super opowiadanie :)) Będę zaglądać tu częściej :)

    Zapraszam do siebie, przy okazji :)
    http://our-little-secret-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super rozdział tylko szkoda że taki krótki :c Druga animka rządzi :) Na pewno nie raz tu wpadne xx
    oraz zapraszam do mnie : http://secret-hill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny rozdział , czekam na następny . pozdrawiam i czekam na następny . przy okazji zapraszam do siebie --->http://dark-desires-hatred-and-creaving.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do LBA :) gratuluje ;) więcej na http://i-hate-you-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń